Alla inlägg under november 2007

Av Johanna - 18 november 2007 21:31

BRUKAR DU:

Peta dig i näsan: Ja, händer väl ibland när ingen ser:P

Titta på dig själv i spegeln:Ja, såklart!

Gnälla: Ja

Skrika:Njäe, händer inte ofta.

Sova:Japp, det är ju så underbart.

Ha ångest:Ibland, över att tiden går så fort.

Skada dig själv med flit: Nej, sånt är bara dumt.

Ta mediciner du inte borde ta: Nej, varför skulle jag göra det?

Vilja dö: Nej, vad tråkigt!

Drömma mardrömmar: Ja, ibland.

Drömma sexdrömmar: Haha, japp, men de brukar vara väldigt konstiga.

Ta droger: Noepp.

Försöka vara annorlunda: Alla är vi annorlunda:D

Klä dig i svart: Jo, har en hel del svarta kläder, men brukar aldrig vara helsvart.

Gå till kyrkan: Nej.

Gå i skolan: Ja.

Röka: Nej, det är äckligt.

Ha sex: Japp.

Ljuga: Händer väl...

Hata folk: Nej, inte hata direkt.

Lita på folk: Nja, sånt tar tid...

 

VEM:

Saknar du: Mamma, pappa, syrran

Vill du döda: Ingen.

Rörde dig sist: Lukas

Vill du slå: Eh, ingen tror jag...

Kysste dig sist: Lukas

Vill du kittla: Bettan, hon sitter närmast just nu:P

Kramade du sist: Lukas

Vill du prata med: Syrran irl, det är inte samma sak på telefon.

Skrek du på sist: Bra fråga, mig själv tror jag.

Vill du vara som: Nån med större självförtroende.

Sårade dig sist: Vet inte...

Vill du bli galet full med: My darlings!

Gjorde dig riktigt glad senast: Lukas, imorse.

Fick du sms från senast: Zfsten

Ringde dig senast: Lukas

Är vackrast på jorden: Jag, älsklingen och alla mina darlings.

 

HAR DU:

För många vänner: Kan man aldrig haJ

Förföljelsemani: Noepp

Tvångstankar: Vissa, glömmer om jag gjort nått så måste jag göra det igen.

Någon annan psykisk sjukdom: Inte vad jag vet…

Någon fysisk sjukdom: Lite förkyld…

Någon skada: No.

Färgat håret: Oja, minst 2 ggr/året sen 4:an typ.

Brutit några ben: Nej.

Några piercings: Öronen.

Egen dator: Japp, en skitdålig som jag aldrig använder.

Bra självförtroende: Sisådär.

Kysst någon: Klart!

Haft sex: JA

Köpt kondomer: Nej, varför det när man kan få gratis?

Tagit nakenbilder: Kanske jag har, kanske inte…

Sagt jag älskar dig till någon idag: Ja

Bjudit ut någon: Hm, beror på hur man ser det…

Varit kär: Är kär<3

Dumpat någon: Ja

Stulit någonting: Nej, inte medvetet. Råkade stjäla en Klick!-tidning en gång.

Lämnat landet: Har vart på semester.

Tuttat eld på nått: Nä, gillar inte eld.

Gjort något olagligt: Jo det har man väl.

 

HUR:

Går du: Har fått höra att jag går lite som en katt, sätter ena foten framför den andra.

Svarar du i telefonen: Ja, nästan alltid.

Fördriver du tiden: Genom att slappa.

Mycket pengar har du: Just nu? 80 kr.

Tjänar du pengar: Studiebidrag, inackorderingstilläg och lite extra stalljobb nån gång.

Ofta diskar du: Varannan dag typ

Ofta städar du: För sällan

Många stör du dig på: Väldigt många vissa dagar.

Ofta träffar du din familj: För sällan, svårt när de bor 40 mil ifrån.

 

TROR DU:

Att du kommer bli något: Nått blir man väl…

På gud: Njäe

På rymdvarelser: Japp

Att folk tycker om dig: Inte alla, men några iaf får jag hoppas:P

På ett liv efter detta: Hoppas jag på.

Att fiskar kan tänka: Jo, det borde de väl kunna.

Att du kommer leva länge: Jag vill det.

Av Johanna - 12 november 2007 13:01

Var ett tag sen man var inne och skrev så vad har hänt sen senast.

Jag har skaffat katt som jag imorse lika gärna kunde ha gett bort när hon ligger och tuggar på mina tår, sen leker bort min penna och jag upptäcker att hon har rivit ner en av glasprydnaderna i fönstret så den ligger i bitar. Suck...

Har tävlat med hästen för andra gången, gick jättebra. Fick en placering i 1 metern och fick ett riv i 110 pga att jag la henne i botten på en oxer. Har värsta superhästen som ser ut som en ponny.


Annars har det väl inte hänt så mycket, mår väl sådär, det kommer i vågor. Ibland känns allt bra, sen så helt plötsligt känns allt skit och man har bara en sån lusta att slå nån på käften, men sån är ju inte jag. Tur att man har gulligaste människan boende i lägenheten. Är man nere försöker han muntra upp. Det är verkligen guld värt. Att bara få frågan: Hur är det med dig? Det kan få allt att kännas bättre, det finns nån som bryr sig:)

Ovido - Quiz & Flashcards