Alla inlägg under november 2008

Av Johanna - 10 november 2008 23:01

Hur kommer det sig att det mest är killar som är ena rikitiga tv-spelsnördar. Själv är jag helt värdelös, men brukar kunna underhålla grabbarna när jag försöker mig på det nån gång ibland underen av deras tv-spleskvällar.

ett tv-spel som jag dock kan fastna rikitgt ordentligt i är guitar hero. Inte för att jag är bra, men det är kul ändå. Jag kör på nivån easy, men har kunnat spela en låt på medium riktigt bra faktiskt. Men att jag kunde det berodde på att jag hade suttit i timmar och övat in de olika styckena i övningsdelen. Men nog chocka jag min pojkvän när han kom hem och jag visade mina skills på gitarren.Riktigt stolt var jag, men kände mig faktiskt lite nördig. Jag hade liksom slösat bort halva dan på att lära mig en låt på en svart plastgitarr, hur nörigt är inte det liksom.


Anledningen till att jag anklagar killar att vara tv-spelsnördar är för att jag just nu sitter och väntar på min kära pojkvän som har suttit bänkad framför tvn hemma hos sin mamma och spelat forza över internet tillsammans med sin bror. Han ska liksom upp och jobba kl 7, men det verkar han ha glömt fullständigt. Gissa vem som kommer att få sparka upp honom ur sängen och sen utsättas för hans griniga morgonhumör? Jo, jag.

Men det är bara att hålla god min, för så fort han har kommit till jobbet och fått i sig lite kaffe så är han glad igen:P

Jag ska aldrig bli kaffeberoende, mitt humör är illa nog, så jag behöver inget koffein för att pendla i sinnesstämning.


Nä, nu ska jag sätta mig och peta min pojkvän i sidan tills vi åker hem:P

Ovido - Quiz & Flashcards