Direktlänk till inlägg 12 juni 2010

Såhär dagen efter

Av Johanna - 12 juni 2010 17:30

Hade en superkul kväll med min favvis Räka igår. Började med grillning hemma hos henne och Simon där vi även hade sällskap utav Totte. Jag och Räkan delade på en stor saftig flintastek, så gott det kan vara med kött! Till det blev det god dricka eftersom Räkan lekte bartender och blandade till en supergod Strawberry-daquiri, kan det bli bättre. Hela förpeppet innan debuten på Sjökrogen bestod av en massa skitsnack och mycket musik, så som det ska vara. Gillade inte kön in till Sjökrogen, för det var ju inte bara vi som hade tänkt gå dit, så kön var hyfsat lång och när vi kom dit så började det att regna. Jag och Räkan tog genast skydd under min sjal och stod där och myste tillsammans med en sjal på våra huvuden :P Kom till slut in så då dansa vi loss och roade oss ända fram till strax efter 1 då Malin ville hem så då fick våran kväll sluta där. Våran skjuts råkade köra på en glasflaska när vi var halvvägs hem och fick parkering så då började jag trippa hemåt istället, fast fick skjuts av Lukas från macken. Mina trötta fötter orkade inte gå mera i mina snyggklackar som är på minst 1 dm. Inhandlade en påse ostbågar, man måste ju ha lite fyllekäk ;)

Nu ska jag försöka få tag i Räkisen, måste ju hämta alla mina grejer som är kvar i deras lägenhet. Sen får vi se vad jag och Kajsa ska hitta på. Lukas har ju lämnat oss för att åka ner och titta på Bugrun nere på Mantorp. Han och Morgan ska sova i Lukas bil, låter väldigt mysigt tycker jag. Räkan ringde och kolla nu om man ville med på bion. Måste bara göra lilla checken på kontot, så får man se om det blir en mysig biokväll. Nu väntar duschen, luktar verkligen krogen, vilket inte känns så fräscht. Bye

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 22 oktober 2010 23:02

Kan ingen sända över lite motivation genom lite tankeöverföring eller nått. Känner mig sjukt omotiverad just nu. Plugga, nä, jag gör det imorrn. Träna, nä, jag lägger mig på soffan med ett paket glass istället. Städa, nä, jag skäller på Lukas och säg...

Av Johanna - 18 oktober 2010 12:36

Det är ingen tvekan om att det har blivit höst. Det är mörkt, det är kallt och marken är full av löv. Fast det är inte bara marken som är täckt av löv. Även min bil brukar vara höstpimpad på morgonen med löv som täcker hela vindrutan. Dessutom har ja...

Av Johanna - 16 oktober 2010 13:57

Städar i veckorna och städar på helgerna. Japp, jag är en äkta städtant. På veckorna kan man se mig med min städvagn och mopp, watch out, jag städar bort den som står i min väg. Problemet med att jobba med att städa är att man inte är så jättesugen p...

Av Johanna - 13 oktober 2010 10:38

Sitter i skolan med ett grupparbete. Just nu har vi nog spårat ur, som vanligt. Ämnet vi pratar om nu är astrid lindgrens olika filmer. Vi borde väl egentligen prata om omsorg och fostran av barnen. Tänkte försöka mig på att lägga in en bild på mitt ...

Av Johanna - 8 oktober 2010 18:45

Då var den blonda kalufsen borta. Styrde idag mina steg mot frissan direkt efter jobbet, hade fixat tid för både klippning och FÄRGNING. Har vart så less på mitt hår och den avskyvärda utväxten så länge nu och nu är det borta. Inte året då, det är hy...

Ovido - Quiz & Flashcards