Alla inlägg under september 2009

Av Johanna - 27 september 2009 22:54

Idag är jag glad! Lilla Wurfan fixa så att vi även denna tävling fick med oss en rosett hem. Inte vilken rosett som helst sen, utan en blå-gul! Vi vann! Startade som nummer 3 och lilla Wurfan fräste på som f-n i omhoppningen och vi tog ledningen på en gång och sen blev vi kvar där. Det är kul när det går bra. Fick ett lite roligt hederspris också. Fick en kasse som innhöll schampo, balsam, inpackning, en hårborste, hårspray, varuprover, ett anteckningsblock, en liten fickspegel och sen tror jag inte att det var nått mer. Alltihopa var från Schwarzkopf som hade sponsrat med lite priser till klasserna.

Red en till klass sen och där var jag så himla klantig mot sista hindret, fick henne inte att förstå att det var det vi skulle hoppa så hon rev det. Så då hamna jag på en utanför placering, annars kunde det ha blivit två rosetter med hem.

Nä, nu ska jag gå och sussa på kudden. Behöver det. Bye bye

Av Johanna - 23 september 2009 06:55

Godmorgon allihopa. Sitter och väntar på att få inta toaletten innan jag drar vidare mot stallet och de hungriga pållarna+den svältande SambaTungan ute

Klev upp ungefär 20 i 6 och har stått och lagat min matlåda, makaroner med stekt falukorv. Är för lat på kvällen för att göra det så det slutar alltid med att jag får kliva upp svintidigt istället. Tur att min pojkvän sover tungt, annars skulle han väl vara vansinnig på mig eftersom han inte är en morgonmänniska.


Nä, nu blev toan ledig så nu blir det bye, byeCool

Av Johanna - 22 september 2009 19:15

Plugga, plugga och åter plugga är vad mina kvällar består av. Har jättemkt att läsa mellan lektionerna, ändå så sa läraren idag att det här var bara början. Hjälp, vad har jag gett mig in på?! Har lämnat in min första tenta iaf. Satt hela natten mellan söndag och måndag, för den skulle vara inne kl 07.59 Efter att jag skrivit klart vart och frukost och sen drog jag iväg till stallet för att fodra, mocka och släppa ut hästar. Ja, jag är nog lite dum i huvudet, för gick inte och la mig förrän vid 6 på kvällen sen, sov 1,5  timme och klev sen upp och städaTungan ute


Var ute i fredags och dansa loss, mycket kul. Mindre kul var att en äcklig gubbe kom och satte sig bredvid mig på bänken utanför Åhléns när jag vänta på Erika och hennes kompis. Han börja hålla om mig och tafsa. Tog mig loss så fort jag kunde och halvsprang därifrån. Jävla äckel!

Hade tänkt lägga in mina två favoritpartylåtar här, men internet vill inte som jag, kommer inte åt youtube, lr smileysarna.


Dags att ta tag i pluggandet igen, den här pausen har vart lång nog nu. Suck...

Ovido - Quiz & Flashcards