Alla inlägg den 5 oktober 2010

Av Johanna - 5 oktober 2010 20:40

Jag hade faktiskt gett upp det här, fullt upp ändå, men nu sitter man ju helt ensam varje kväll så kanske ska ge det en chans till. Är väldigt splittrad för tillfället. Tycker om mitt liv härnere, men något drar i mig. Känner mig rastlös för det rör sig i mitt huvude hela tiden. Hur ska det bli, hur ska jag göra? Det som gör det så svårt är att det är ju inte bara jag som påverkas av beslutet och det är så mycket som kommer att förändras. Har ju tagit ett sånt här beslut förut, så vad är skillnaden? Kommer inte ihåg att det var så svårt då och beslutet då kändes ju ändå större. Jag bara babblar känner jag och skriver ju inte ens om vad det handlar om. Det handlar om HEM. Om vad som är hem för mig och vad som ska vara hem för mig. Norrland vs. Söder

Så då är man på lite halv depphumör eftersom man känner sig förvirrad. Tar och springer en runda med min snarkhund och lyssnar på Hurts.

My whole life waiting for the right timeTo tell you how I feel.Know I try to tell you that I need you.Here I am without you.I feel so lost but what can I do?'Cause I know this love seems realBut I don't know how to feel.We say goodbye in the pouring rainAnd I break down as you walk away.Stay, stay.'Cause all my life I felt this wayBut I could never find the words to sayStay, stay.Alright, everything is alrightSince you came alongAnd before youI had nowhere to run toNothing to hold on toI came so close to giving it up.And I wonder if you knowHow it feels to let you go?You say goodbye in the pouring rainAnd I break down as you walk away.Stay, stay.'Cause all my life I felt this wayBut I could never find the words to sayStay, stay.So you change your mindAnd say you're mine.Don't leave tonightStay.Say goodbye in the pouring rainAnd I break down as you walk away.Stay, stay.'Cause all my life I felt this wayBut I could never find the words to sayStay, stay.Stay with me, stay with me,Stay with me, stay with me,Stay, stay, stay, stay with me.
Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards