Alla inlägg den 18 oktober 2010

Av Johanna - 18 oktober 2010 12:36

Det är ingen tvekan om att det har blivit höst. Det är mörkt, det är kallt och marken är full av löv. Fast det är inte bara marken som är täckt av löv. Även min bil brukar vara höstpimpad på morgonen med löv som täcker hela vindrutan. Dessutom har jag fått skrapa rutan nu några gånger och det finns få saker som jag hatar att göra så mycekt som att skrapa bilrutor, spec när man har vart så duktig att man glömt vantarna och även att införskaffa en isskrapa. Då blir det till att använda sig utav nått skivfodral eller liknande och sen sitta och försöka återuppliva de stelfrusna fingrarna. Brrr...


Är så trött hela tiden och funderar på om det kan vara den där höstdepressionen folk pratar om. Ska googla lite symptom på det senare. Vill bara ligga i sängen och är på allmänt dåligt humör. Har ingen stubin alls så minsta lilla så vill jag bara hoppa på någon och slå lite. Ska kanske ta och boka ett ki-box pass så att jag får göra av med mina aggressioner. Få slå och sparka lite på någon helt okänd person, underbart!


Nä, nu har jag lite andra saker för mig, så byebye!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards